ویلا پیش ساخته چیست؟

ویلا پیش ساخته چیست؟
  • تحریریه ام ک بتن
  • مقالات
  • مدت زمان خواندن مقاله: 18 دقیقه
  • 0 نظر
  • شناسه مقاله: 1227

پیشرفت در زمینه ساخت عضوهای پیش ساخته باعث شده تا روز به روز به شمار محصولاتی که به صورت پیش ساخته تولید می شوند و کاربردهای متنوعی نیز دارند، افزوده شود. ویلا پیش ساخته یکی از انواع سازه های پیش ساخته است که با هدف اجرای ویلا با سرعت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن مورد استفاده قرار می گیرد. این ویلاها می توانند کاربردهای متنوعی در شهرهای مختلف داشته باشند و حتی با وجود نو و جدید بودن آن ها، آن ها به یکی از پرفروش ترین سازه های پیش ساخته تبدیل شده اند. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد ویلا پیش ساخته و هر آن چیزی که باید در مورد آن بدانید، صحبت کنیم.

منظور از ویلا پیش ساخته چیست؟

همانطور که از نام ویلا پیش ساخته مشخص است، این ویلاها در کارخانه ها یا کارگاه های تولید کننده سازه های پیش ساخته به صورت کامل تولید می شوند و سپس به محل پروژه ارسال خواهند شد. در واقع تمامی بخش های این ویلاها از جمله پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب ها و … به صورت کامل در کارخانه طراحی و تولید می شوند و یک ویلای آماده ساخته می شود.
سپس می توان ویلا پیش ساخته تولید شده در کارخانه ها و کارگاه ها را به محل پروژه ارسال کرد و این ویلا را با سهولت بیشتری نصب کرد. در حال حاضر ویلاهای پیش ساخته به عنوان یکی از سازه های پیش ساخته پرکاربرد شناخته می شوند که می توان آن ها را در ابعاد و مدل های مختلفی طراحی و تولید کرد.

مزایای ویلا پیش ساخته چیست؟

یکی از مهم ترین مزایای ویلا پیش ساخته، امکان نصب سریع و بدون دردسر آن است. در واقع با وجود این ویلاها دیگر خبری از کارگران متعدد و مصالح ساختمانی مختلف برای ساخت ویلاها نیست و می توان با حداقل هزینه ویلاها را ساخت و در محل مورد نظر اجرا کرد. در ادامه مقاله قصد داریم در مورد مزایای ویلاهای پیش ساخته با شما صحبت کنیم تا در صورت نیاز به انتخاب این ویلاها، با عقل و منطق پیش بروید.

  • ساخت و اجرای سریع ویلا

ویلا پیش ساخته به سرعت قابل اجرا است. در کارخانه های تولیدی می توان با تجهیزات مختلف این ویلاها را با سرعت بالایی تولید و ساخت. پس از ساخت نیز ویلاها با وسایل حمل و نقل مناسب به محل احداث ارسال می شوند تا بتوان آن ها را در محل نصب کرد.

  • قابلیت جابجایی ویلا

در گذشته هیچ کس تصور نمی کرد که بتواند خانه یا ویلای خود را جابجا کند. ولی در حال حاضر با فراهم شدن امکان جابجایی ویلا، این شرایط برای افراد فراهم شده است که بتوانند ویلاهای پیش ساخته را مطابق با نظر خودشان به هر محلی که نیاز دارند، جابجا کنند. البته جابجایی ویلاهای پیش ساخته به این سادگی که تصور می کنید نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد.

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

ویلا پیش ساخته با فرآیند خاصی تولید می شود تا بتواند در برابر هدررفت انرژی از خود مقاومت بالایی نشان دهد. بنابراین، برای کاهش مصرف انرژی نیز می توان از ویلاهای پیش ساخته که البته به صورت اصولی تولید شده اند، استفاده کرد.

  • انعطاف پذیری برای تولید ویلا

برای طراحی و ساخت ویلا پیش ساخته می توان مطابق با سلیقه پیش رفت. هر یک از ویلاهای پیش ساخته می توانند مطابق با نظر مشتری در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید شوند. بنابراین، انعطاف پذیری برای ساخت ویلاهای پیش ساخته زیاد است و می توان مطابق با سلیقه این ویلاها را طراحی کرد.

  • مقاومت بالا در برابر زلزله

مقاومت ویلاهای پیش ساخته در برابر زلزله بستگی به نحوه تولید آن ها دارد. به طور کلی ویلاهای پیش ساخته اگر به درستی اجرا شوند و متریال های مقاوم و در عین حال سبک وزن برای آن ها انتخاب گردد، می توان شاهد مقاومت آن ها در برابر زلزله بود. این موضوع یک مزیت مهم برای ویلاهای پیش ساخته محسوب می شود.

  • دوستی با محیط زیست

ویلا پیش ساخته با متریال هایی تولید می شود که می توانند در آینده بازیافت شوند. به همین خاطر این سازه های پیش ساخته با محیط زیست سازگاری خوبی دارند و می توانند بدون آلودگی محیط زیست، اجرا شوند.

  • کاهش نیاز به نیروهای اجرایی

ویلا پیش ساخته در کارخانه و کارگاه تولید می شود. برای اجرای آن در محل پروژه نیازی به افراد متخصص و نیروهای اجرایی متعدد نیست. این موضوع باعث شده تا بتوان هزینه های اجرای ویلا را با این ویلاهای پیش ساخته به حداقل رساند.

مزایای ویلا پیش ساخته - ام ک بتن

معایب ویلا پیش ساخته چیست؟

اگرچه ویلا پیش ساخته دارای مزایای بسیار زیادی است، اما هر سازه ای از جمله این سازه ممکن است معایبی نیز داشته باشد. توجه به این معایب به شما کمک می کند تا تصمیم گیری بهتری برای ساخت ویلاهای پیش ساخته داشته باشید. البته معایب ویلاهای پیش ساخته بسیار محدود هستند. پرداخت هزینه ها به صورت یکجا برای طراحی و ساخت ویلاهای پیش ساخته یکی از مهم ترین عیب های این نوع ویلا محسوب می شود. با این حال با وجود برتری هایی که شاهد آن ها در ویلاهای پیش ساخته هستیم، می توان گفت که این عیب قابل توجه نیست.
علاوه بر این موضوع حمل و نقل ویلاهای پیش ساخته نسبتا سخت است. به همین خاطر در شرایطی که نیاز به حمل و نقل ویلاهای پیش ساخته بزرگ باشد نیاز به وسایل حمل و نقل گران قیمت نیز می باشد. یکی دیگر از نقاط ضعف این ویلاها این است که باید قبل از ساخت اندازه آن به طور کامل تعیین شود. به همین خاطر شاید کارفرمایان روی این موضوع کمی حساسیت داشته باشند و ترجیح بدهند که ویلاهای درجا را اجرا کنند.

انواع ویلا های پیش ساخته کدام است؟

ویلاهای پیش ساخته می توانند در انواع مختلفی ساخته شوند. از طرح های متنوع بگیرید تا جنس های مختلف که در ادامه به جنس های متفاوت ویلاهای پیش ساخته اشاره می کنیم. ساخت این ویلاها در جنس های مختلف باعث می شود تا خریداران بتوانند مطابق با نیاز خودشان و محل اجرای این ویلاها بهترین ویلاهای پیش ساخته را سفارش دهند.

  • ویلا پیش ساخته بتنی

یکی از رایج ترین و بهترین ویلاهای پیش ساخته موجود در بازار، ویلا پیش ساخته بتنی است. تمامی بخش های مختلف این ویلا با بتن ساخته شده اند. اگر نیاز به ویلا برای خانه باغ های مختلف دارید، ویلاهای پیش ساخته بتنی یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. مقاومت بالای ویلاهای پیش ساخته بتنی یکی از مهم ترین ویژگی های آن است. این ویلاها اگر با افزودنی های خاصی تولید شوند، عایق خوبی در برابر سرما و گرمای شدید خواهند بود. به همین خاطر می توان این ویلاها را به عنوان یکی از بهترین ویلاهای پیش ساخته شناخت.

  • ویلا پیش ساخته ساندویچ پانل

یکی دیگر از انواع ویلا پیش ساخته، ویلاهای ساندویچ پانل هستند. این ویلاها ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی هستند و مانند یک ویلای کامل ساخته می شوند. سبک وزن بودن این ویلاها باعث شده تا بتوان به راحتی آن ها را به محل اجرا منتقل کرد. ویلاهای پیش ساخته ساندویچ پانل دارای کاربردهای مختلفی هستند و به دلیل داشتن ساختار مرغوب، وزن سبک و خاصیت ضد آب برای محیط های مرطوب بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

  • ویلا پیش ساخته شده LSF

ویلا پیش ساخته شده LSF یکی دیگر از انواع ویلا پیش ساخته است. این ویلاها از یک اسکلت فولادی سبک ساخته شده اند که پوشش بدنه آن ها نیز گالوانیزه است. تمامی بخش های مختلف ویلاهای پیش ساخته ال اس اف را می توان با جوشکاری یا پیچ و مهره به یکدیگر متصل کرد. ورق های استفاده شده برای ساخت این ویلاها، بسیار در برابر زلزله مقاوم هستند. می توان دیواره های ویلاهای پیش ساخته را با مصالح مختلف و دلخواه پر کرد. این ویلاهای پیش ساخته با امکانات کامل از جمله تاسیسات آب و فاضلاب، پنجره های ضد سرقت و … ساخته می شوند و به راحتی در محل احداث ویلا اجرا خواهند شد.

  • ویلا پیش ساخته شده چوبی

چوب یکی از متریال های پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است. برای ساخت ویلا پیش ساخته نیز می توان از چوب استفاده کرد. برخلاف باور بسیاری از مردم که ویلاهای چوبی مقاومت بالایی ندارند، ولی باید بگوییم که اگر از چوب های مرغوب برای ساخت این ویلاها استفاده شود، مقاومت این ویلاها بسیار بالا است. برای استفاده از تجهیزات گرمایشی و سرمایشی این ویلاها محدودیت خاصی وجود ندارد و می توان لوله های انتقال حرارت را از بخش های مختلف این ویلاها عبور داد.

  • ویلا های پیش ساخته فلزی

فلز جزء متریال های مقاوم و البته سنگین برای ساخت ویلا پیش ساخته است. با این حال برخی از مدل های ویلاهای پیش ساخته نیز می توانند با فلز ساخته و طراحی شوند. امکان اجرای این ویلاها در محیط های مختلفی وجود دارد. ویلاهای پیش ساخته فلزی قیمت بالاتری نسبت به برخی از ویلاهای پیش ساخته دیگر دارند. به همین خاطر اجرای آن ها نیز هزینه بر می باشد.

ویلا پیش ساخته طرح سوئیسی چیست؟

یکی از محبوب ترین انواع ویلا پیش ساخته که احتمالا تا به حال نمونه های مختلف آن را در شهرها به ویژه شهرهای شمالی کشور دیده اید، ویلا پیش ساخته طرح سوئیسی است. این ویلاها که با نام ویلاهای مثلثی نیز شناخته می شوند، دارای طرح مثلثی شکل هستند. به طوری که سقف آن ها مانند یک مثلث طراحی شده است.
امکان ساخت ویلا و خانه مثلثی بتی پیش ساخته به صورت فلت یا دوبلکس وجود دارد. این ویلاها در حال حاضر به عنوان یکی از پرطرفدارترین ویلاهای شمال شناخته می شوند. به طوری که اکثر ویلاهای محبوب شمال در حال حاضر به شکل سوئیسی طراحی شده اند.

ویلا پیش ساخته دوبلکس چیست؟

ویلا پیش ساخته دوبلکس یکی از انواع ویلاهای پیش ساخته است که می تواند در دو طبقه مختلف ساخته شود. این ویلاها قابلیت اجرا در ابعاد و اندازه های مختلف دارند و می توانند با کارایی خوب خودشان در هر مکانی اجرا شوند. پیچیدگی طراحی و اجرای ویلا پیش ساخته دوبلکس نسبتا زیاد است. چرا که باید هر دو طبقه روی یکدیگر اجرا شوند و امنیت و ایمنی آن ها بسیار بالا است.
با توجه به اینکه ویلا پیش ساخته دوبلکس دارای ابعاد بزرگ تری هستند، وزن بالاتری نیز دارند و جابجایی آن ها نیز سخت تر است. با این حال در شرایطی که نیاز به استفاده از این ویلاها باشد، می توان ویلاهای پیش ساخته را به صورت دوبلکس طراحی کرد. این ویلاها دارای تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، تاسیسات و … نیز هستند. بنابراین می توانند به عنوان یک سازه کامل در هر جایی اجرا شوند.

مراحل ساخت ویلا پیش ساخته چگونه است؟

برای ساخت ویلا پیش ساخته باید در ابتدا یک طراح بر اساس متراژ ویلا و شرایط آن، مراحل طراحی ویلای پیش ساخته را انجام دهد. این ویلاها می توانند به صورت فلت، دوبلکس یا تریپل طراحی و تولید شوند. تعداد طبقات، سبک طراحی، ابعاد پنجره ها، تجهیزات موجود در ویلاهای پیش ساخته، همه و همه روی طراحی ویلاهای پیش ساخته موثر هستند. پس از طراحی ویلاهای پیش ساخته باید فونداسیون ویلا اجرا شود. هر ویلای پیش ساخته ای باید پایه و اساس قوی داشته باشد.
در مراحل بعدی نوبت به ساخت بخش های مختلف ویلا پیش ساخته می رسد. دیوارها، سقف ها و سایر بخش های ویلا باید با متریال مورد نظر اجرا شوند تا بتوانند یک سازه مقاوم را به وجود آورند. پوشش های خارجی و داخلی که برای ساخت ویلا وجود دارند نیز در مرحله بعدی باید اجرا گردند. به طور مثال اگر نیاز به عایق کاری است، باید حتما از متریال های مناسب مانند پشم سنگ تخت استفاده کرد که هم عایق بسیار خوبی هستند و هم می توانند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنند.
در مراحل نهایی نوبت به اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی در ساخت ویلا است. لوله کشی تاسیسات با کمک لوله های سوپر پایپ و پی وی سی فشرده انجام می شود. می توان از سیستم پکیج بخاری و گرمایش مرکزی نیز در این ویلاها استفاده کرد. تاسیسات الکتریکی در ساخت ویلا نیز مهم هستند که از جمله آن ها می توان به تابلو برق، سیم کشی روشنایی و … اشاره کرد. در نهایت آخرین مرحله نصب و اجرای درب های ویلا است. بسته به نوع ویلا می توان از درب و پنجره های متفاوتی استفاده کرد که از جمله آن ها می توان به درب های چوبی، فلزی، آلومینیومی، ضد سرقت و … اشاره نمود. هم چنین برای آشنایی با خانه پیش ساخته و مراحل ساخت آن می توانید به مطالعه مقاله “خانه پیش ساخته چیست؟” بپردازید.

باکس پیش ساخته - ام ک بتن

ساخت ویلا پیش ساخته چقدر طول می‌کشد؟

حال که با مراحل ساخت ویلا پیش ساخته آشنا شدید شاید برای شما این سوال مطرح شود که ساخت ویلا پیش ساخته چقدر طول می کشد؟ به طور کلی ویلاهای پیش ساخته باید مطابق با طراحی انجام شده ساخته شوند. متراژ و ابعاد این ویلاها نیز مطابق با طرح و اتد اولیه مشخص می شود. اگرچه یکی از مزیت های اصلی ویلا پیش ساخته که زیر مجموعه خانه های پیش ساخته بتنی هستند، ساخت سریع و اجرای حرفه ای آن در کوتاه ترین زمان ممکن است؛ اما به هر حال باید بدانید که ساخت ویلاهای پیش ساخته در کارخانه نیز در یک پروسه چند ماهه انجام می شود.
بسته به سختی کار و ابعاد انتخابی برای ویلای پیش ساخته، ساخت این ویلاها نیز در زمان متفاوتی انجام می شود. در برخی از مواقع ویلاهای پیش ساخته با متریال هایی ساخته می شوند که اجرای آن ها سریع تر است. اما در بعضی از مواقع نیز اجرای ویلاهای پیش ساخته زمان برتر می باشد. در هر صورت تنها کارخانه تولید کننده می تواند زمان ساخت دقیق این ویلاها را اعلام کند. از این رو برای اطلاع دقیق از زمان تحویل ویلاهای پیش ساخته با کارشناسان شرکت های سازنده ویلاهای پیش ساخته در ارتباط بگیرید.

ویلا های پیش ساخته در چه متراژهایی تولید می شوند؟

متراژ ویلاهای پیش ساخته بستگی به نیاز کارفرما دارد. می توان این ویلاها را در متراژهای کوچک تا بزرگ ساخت و در محل پروژه اجرا کرد. واقعیت این است که به دلیل پیش ساخته بودن و عدم امکان تخریب و ساخت مجدد ویلاهای پیش ساخته، باید در همان ابتدا متراژ ویلاهای پیش ساخته مشخص شود.
البته هر یک از کارخانه ها و کارگاه ها بسته به تجهیزات و شرایطی که دارند، ممکن است محدودیت خاصی را برای ساخت ویلاهای پیش ساخته در نظر بگیرند. محل نصب ویلاهای پیش ساخته نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید حتما متراژ آن مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان متراژ ویلا پیش ساخته را بر اساس ابعاد محل نصب مشخص کرد.

قیمت ویلا پیش ساخته چقدر است؟

قیمت ویلا پیش ساخته تحت تاثیر عوامل متغیری است که توجه به آن ها باعث می شود تا بتوانید دلیل تفاوت قیمت را برای این ویلاهای پیش ساخته درک کنید. در حال حاضر ویلاهای پیش ساخته می توانند در ابعاد، مدل ها و کارایی متفاوتی تولید شوند و این موضوع باعث می شود که قیمت این ویلاها متغیر باشد. در ادامه به عوامل موثر روی قیمت ویلاهای پیش ساخته اشاره می کنیم:

  •  متراژ ویلا

ویلا پیش ساخته می تواند در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته شود. متراژ ویلا عاملی موثر روی قیمت ویلا است. چرا که هر چقدر ویلا بزرگ تر باشد، میزان مصالح استفاده شده برای ساخت آن نیز بالاتر می رود.

  •  طرح و نوع ویلا

نوع ویلای پیش ساخته روی قیمت آن موثر است. به طور مثال یک ویلای دوبلکس پیچیدگی تولید بیشتری دارد و این موضوع باعث می شود تا هزینه ساخت آن نیز بالاتر رود. طرح نماهای پیش ساخته نیز از دیگر عوامل موثربر پیچیدگی و قیمت ویلا می باشد.

  •  جنس ویلا پیش ساخته

ویلاهای پیش ساخته در جنس های مختلفی از جمله چوبی، فلزی، بتنی و … تولید می شوند که هر کدام کاربردهای متنوعی دارند.

  •  شرایط کارخانه تولید کننده

ویلا پیش ساخته می تواند در کارخانه های متعددی تولید شود. هر چقدر کارخانه دارای تجهیزات بیشتر و حرفه ای تر باشد، هزینه ساخت ویلا پیش ساخته نیز افزایش پیدا می کند.

  • نوع امکانات در نظر گرفته شده برای ویلا

برای هر یک از ویلاهای پیش ساخته می توان از امکانات مختلفی بهره گرفت که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند. بدیهی است که هر چقدر امکانات ویلا بیشتر باشند، پیچیدگی تولید و مصالح ساختمانی نیز افزایش پیدا می کنند و قیمت ویلا بالاتر خواهد رفت. برای آشنایی بیشتر با قیمت ویلای پیش ساخته مطالعه مقاله “قیمت ویلای پیش ساخته چقدر است؟” را  پیشنهاد می کنیم.

تحویل ویلا پیش ساخته چقدر زمان می برد؟

پس از ساخت ویلا پیش ساخته، نوبت به تحویل آن به مشتری و کارفرما می رسد. اگرچه ساخت و طراحی ویلاهای پیش ساخته پروسه کوتاه تری نسبت به ساخت ویلاها به صورت درجا در محل دارد، ولی عوامل زیادی نیز می توانند روی تحویل ویلا پیش ساخته موثر باشند که بررسی آن ها خالی از لطف نیست. اگر سفارش ساخت ویلای پیش ساخته را ثبت کرده اید و می خواهید بدانید که چه زمانی این ویلاها به شما تحویل داده می شوند، همراه ما باشید تا عوامل موثر روی زمان تحویل ویلا پیش ساخته را به شما توضیح دهیم:

  •  محل پروژه برای اجرای ویلای پیش ساخته

ویلا پیش ساخته باید از محل تولید به محل اجرای پروژه ارسال شود. بدیهی است که هر چقدر فاصله میان محل اجرای ویلای پیش ساخته با محل ساخت این ویلاها بیشتر باشد، زمان تحویل این ویلاها نیز بالاتر می رود.

  •  متراژ و پیچیدگی تولید ویلا پیش ساخته

ویلاهای پیش ساخته بزرگ و پیچیده تر برای ساخت نیازمند پروسه طولانی تر هستند. در چنین شرایطی تحویل ویلاهای پیش ساخته می تواند زمان برتر نیز شود.

  •  شرایط کارخانه برای ساخت ویلاهای پیش ساخته

برای ساخت ویلا پیش ساخته باید به شرایط کارخانه نیز توجه شود. در صورتی که کارخانه تجهیزات محدودی داشته باشد، پروسه تحویل ویلاهای پیش ساخته طولانی تر می شود.

سقف پیش ساخته - ام ک بتن

آیا ویلا پیش ساخته مقاومت لازم را در برابر زلزله دارد؟

بسیاری از مناطق کشور ایران روی گسل زلزله قرار دارند و باید مقاوم سازی ساختمان ها در مناطق مختلف کشور در برابر زلزله انجام شود. ویلاهای پیش ساخته در کارخانه تولید می شوند و مهندس ناظر نظارتی روی نحوه تولید و اجرای این ویلاها ندارد. به همین خاطر این ابهام در ذهن کارفرمایان و مهندسین وجود دارد که آیا این ویلاها مقاومت لازم را در برابر زلزله دارند؟
ویلاهای پیش ساخته با متریال های وزن سبک طراحی و تولید می شوند. این امر باعث شده تا این ویلاها بتوانند مقاومت لازم را در برابر زلزله داشته باشند. مقاوم سازی این ویلاها در برابر زلزله در کارخانه ها انجام می‌شود. بنابراین، این سازه های بتنی یا غیر بتنی می توانند در برابر زلزله مقاومت از خود نشان دهند. البته به شرطی که در کارخانه های معتبر طراحی و ساخته شده باشند.

آیا اجرای ویلا‌ پیش ساخته نیاز به مجوز از شهرداری دارد؟

برخی از افراد تصور می کنند که به دلیل پیش ساخته بودن ویلاهای پیش ساخته برای نصب و اجرای آن ها نیازی به دریافت مجوز از شهرداری ندارند. اما واقعیت این است که به دلیل اینکه این سازه ها نیز جزء سازه های مسکونی هستند و مدت زمان زیادی در یک جای ثابت قرار می گیرند، نیاز به دریافت مجوز برای اجرای آن ها می باشد.
البته با توجه به شرایط متفاوت ویلاهای پیش ساخته و امکان جابجایی آن ها، نوع مجوز دریافت شده از شهرداری برای اجرای این ویلاها متفاوت است. بهتر است که قبل از ثبت سفارش برای ساخت ویلاهای پیش ساخته، مجوز شهرداری را برای محل مورد نظر خودتان دریافت کنید تا مطمئن شوید امکان اجرای ویلا در آن محل وجود دارد.

ویژگی های ویلا های پیش ساخته MK-beton

این روزها با توجه به برتری های سازه های پیش ساخته، بسیاری از سازه های اطراف ما به صورت پیش ساخته طراحی و تولید می شوند. ویلاهای پیش ساخته در گروه سازه های پیش ساخته قرار می گیرند که می توانند با مقاومت بالایی طراحی و اجرا شوند. البته برون سپاری ساخت این ویلاها به شرکت های مختلف حساسیت بالایی دارد و پیشنهاد می شود که حتما از مجموعه های معتبر برای طراحی و ساخت ویلاهای پیش ساخته کمک بگیرید.
شرکت MK-beton با داشتن تیم متعهد و باتجربه در حوزه ساخت سازه های پیش ساخته، امکان ساخت ویلاهای پیش ساخته را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ویلاهای پیش ساخته این شرکت با بتن تولید می شوند و مقاومت لازم را در برابر زلزله، رطوبت و بارهای واردی دارند. از ترکیبات مقاوم ساز نیز برای ساخت این ویلاها استفاده شده است تا بتوان شاهد عملکرد صحیح این ویلاها در شهرهای مختلف بود.
ویلاهای ساخته شده در شرکت MK-beton دارای طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالایی هستند. آن ها به صورت کامل و به همراه تاسیسات طراحی و ساخته می شوند تا بتوانند به صورت آماده و بدون نیاز به صرف هزینه مجدد در محل اجرا شوند.

مشاوره طراحی و اجرای ویلا پیش ساخته MK-beton در استان های مختلف

طراحی و اجرای ویلا پیش ساخته نیازمند تجربه و دقت تیم های متعهد است. شرکت MK-beton به عنوان مجری انواع ویلاهای پیش ساخته در استان های مختلف، امکان طراحی و اجرای ویلا پیش ساخته را برای مشتریان فراهم کرده است. می توانید برای دریافت خدمات از این مجموعه با کارشناسان آن در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را برای طراحی و اجرای ویلا بتنی پیش ساخته بکنند.
شرکت MK-beton مفتخر است که امکان ساخت و اجرای ویلاهای پیش ساخته را در استان های مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت را فراهم کرده است. از این رو می توانید به غیر از استان های شمالی کشور، برای سایر استان ها نیز خدمات اجرای ویلا پیش ساخته را دریافت کنید و ویلاهای خوش ساخت و بدون نقص را تحویل بگیرید.

جمع بندی

ویلا پیش ساخته بتنی در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین سازه های بتن پیش ساخته برای ویلاهای موجود در بازار شناخته می شود که امکان اجرای سریع آن در یک محیط وجود دارد. این ویلاها می توانند با تاسیسات و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی تولید شوند تا نیازی به بنایی و یا انجام اقدامات مختلف پس از نصب آن ها در محل وجود نداشته باشد. در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با این ویلاها و جزئیات آن ها آشنا کنیم. اگر نیاز به خرید ویلاهای پیش ساخته و یا سفارش ساخت آن ها را دارید می توانید با کارشناسان شرکت MK-beton در ارتباط باشید.

5/5 - (4 امتیاز)
تیم تحریریه ام ک بتن

این محتوا توسط تیم مجرب تولید محتوا ام ک بتن تولید و منتشر شده است.

مقالات مرتبط


پرسش و پاسخ


نظر خود را درج کنید..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *